Please use this identifier to cite or link to this item: http://ri.ujat.mx/handle/20.500.12107/1200
Title: TEMAS SELECTOS DE COMERCIO ELECTRÓNICO
Authors: Rodríguez Garza, Carlos
Abstract: RESUMEN Este documento presenta una serie de temas que han salido de estudios realizados sobre el comercio electrónico. Se analizan las ventajas y desventajas resaltando que éstas últimas pueden ser minimizadas. Del mismo modo se presentan algunos aspectos importantes del comercio electrónico como su uso en las PYMES. Asimismo, se descubre que este tipo de comercio no consiste únicamente en contar con una página web, sino que más bien debería seguir un proceso de adopción más que de adaptación. ABSTRACT This document presents a number of issues that have come from studies on electronic commerce. The advantages and disadvantages are analyzed highlighting that the latter can be minimized. Similarly some important aspects related to the electronic commerce are shown, especially when used in the SMEs. Also it is found out that this type of business must not rely solely on a Web page. On the contrary, it is suggested to follow a process of adaptation rather than adoption.
Issue Date: 5-Sep-2014
URI: http://ri.ujat.mx/handle/20.500.12107/1200
Appears in Collections:Núm. 51 (2012)

Files in This Item:
File SizeFormat 
315-1076-1-PB.pdf396.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in RI-UJAT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.