Please use this identifier to cite or link to this item: http://ri.ujat.mx//handle/20.500.12107/2101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.rights.licensehttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0es_MX
dc.creatorHEBERTO ROMEO PRIEGO ALVAREZ-
dc.date.accessioned2018-04-10T03:40:49Z-
dc.date.available2018-04-10T03:40:49Z-
dc.date.issued2008-02-20-
dc.identifier.urihttp://ri.ujat.mx//handle/20.500.12107/2101-
dc.descriptionThis essay analyzed the importance that stops the labor success of the odontologist has the incorporation with marketing actions in its professional scope. On the matter, the odontological practice is analyzed considering as central axis the same doctors office and scores some oriented marketing recommendations at efficient and positioning the stomatology services in the population.-
dc.description.abstractEste ensayo analiza la importancia que para el éxito laboral del odontólogo reviste la incorporación de acciones mercadológicas en su ámbito profesional. Al respecto se analiza la práctica odontológica considerando como eje central el mismo consultorio y se apuntan algunas recomendaciones mercadológicas orientadas a eficientar y posicionar los servicios estomatológicos en la población.-
dc.language.isospa-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_MX
dc.titleLa importancia del marketing odontológico en el ejercicio profesional-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article-
dc.creator.idinfo:eu-repo/dai/mx/cvu/123529-
dc.subject.ctiinfo:eu-repo/classification/cti/3es_MX
dc.subject.keywordsMercadotecnia-
dc.subject.keywordsEjercicio profesional de la Odontología-
dc.creator.oneMANUEL HIGINO MORALES GARCIA-
dc.creator.idoneinfo:eu-repo/dai/mx/cvu/694587-
Appears in Collections:Vol. 7, Núm. 2 (2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
-202-142-A.pdf745.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in RI-UJAT are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.